مهران مدیری: مردم بی‌ اعتماد شده‌ اند/شبکه نمایش خانگی را احیا ک

مهران مدیری: مردم بی‌ اعتماد شده‌ اند/شبکه نمایش خانگی را احیا ک

مهران مدیری: مردم بی‌ اعتماد شده‌ اند/شبکه نمایش خانگی را احیا کنیم بهمن 1391

مراسم رونمایی از مجموعه جدید «ویلای من» به کارگردانی «مهران مدیری» که قرار است از فردا -3 بهمن ماه- در شبکه نمایش خانگی توزیع شود، بعد از ظهر امروز در سینما آزادی برگزار شد.

بنا بر این گزارش، در این مراسم که با اجرای آیلا صاحب جمع برگزار شد، «مصطفی بصیری» مدیرعامل موسسه گلرنگ رسانه در حالی که مهران مدیری هنوز به جمع حاضر نپیوسته  بود، در سخنانی گفت: آقای مدیری به خاطر مشکلی که سر سریال ساخت ایران برای انگشتشان پیش آمد و درد بسیاری برای ایشان به  همراه داشت، نزد پزشک هستند و تا دقایقی دیگر به جمع ما می‌پیوندند.

وی ادامه داد: پزشکان به مهران مدیری گفته‌اند که انگشتش باید عمل شود ولی او به خاطر کارگردانی سریال ویلای من عمل جراحی را به تعویق انداخته است.

وی در ادامه ضمن توضیح از روند تبلیغات سریال ویلای من اظهارداشت:  تا به حال حدود 120 بیلبورد از این سریال در سطح کشور نصب شده و تیزر آن نیز در ردیف اول حاشیه استادیوم آزادی پخش شده است. 400 بنر نیز به چاپ رسانده‌ایم.

بصیری همچنین درباره سایت  ویلای من گفت: سایت این مجموعه از حدود یک ماه قبل راه اندازی شده و تا به حال بالای 200 هزار بازدید کننده داشته است. بیش از 2 میلیون پیامک نیز برای مخاطبان قهوه تلخ خواهیم فرستاد و 700 هزار دی وی دی اولیه از توضیحات مهران مدیری نیز به فروش رسیده است.

به گزارش فارس، در بخش دیگری از این مراسم نیز «مهدی فضلی» مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ نیز عنوان داشت: از مهران مدیری تشکر می‌کنم که این سریال را عاشقانه ساخت و به طور ویژه در تک تک قسمت‌های آن حضور دارد.

وی ادامه داد: امیدوارم مجموعه ویلای من موجب انبساط خاطر مردم کشورمان شود. این سریال در دی وی دی‌های ناین توضیع  خواهد شد که دو برابر دی‌وی‌دی‌های فایو ظرفیت دارد و همین  امر موجب شده تا ما بتوانیم دوبله سریال را به چند زبان دیگر در آن بگنجانیم.

فضلی درباره شرایط فعلی سینمای خانگی نیز تصریح کرد: باورها نسبت به شبکه خانگی پایین آمده است. نمی‌توانیم خودسانسوری کنیم. اگر فکر کنیم که همان باورها نسبت به شبکه نمایش خانگی همانی است که زمان ورودش بوده، کاملا اشتباه است. اما ما باید با تعامل و هم‌دلی آن را به جایگاه قبلی خود برگردانیم.

وی در ادامه سخنانش گفت: تولید آثار شاد و مفرح باقیات صالحات نیز به شمار می‌رود و در حقیقت  مادیات و معنویات دو بال پرواز ماست. ضمن اینکه بحث جایزه‌ها و عدم تحقق وعده‌ها در افول شبکه نمایش خانگی تاثیر داشت. ما قصد داریم بین ارائه بسته یک و دو مجموعه قرعه‌کشی را هم داشته باشیم و جوایز را بلافاصله به برندگان آن ارائه دهیم.

به گزارش پیکس تو نت، مهران مدیری در میانه سخنان فضلی به جمع پیوست و  پس  از سخنان او برای ایراد سخنرانی بالای سن رفت.

سخنان مدیری که پالتویی بلند پوشیده بود، با گلایه از آب و هوا شروع شد و گفت: من هیچ وقت پالتو نمی‌پوشم. از شانس من که امروز پوشیده‌ام، هوا گرم شد!

وی ادامه داد: چند ماه پیش که طرح  ویلای من به ذهنم رسید، آن را با دوستانمان در گروه صنعتی گلرنگ مطرح کردم اما متاسفانه با توجه به اتفاقاتی که در شبکه نمایش خانگی افتاده، کار بسیار سخت شده است.

مدیری تصریح کرد: شبکه نمایش خانگی مسیری را طی کرد که بسیار پر پیچ و خم بود و این اواخر دیگر مسیر خوبی نبود. با توجه به بی‌اعتمادی  که نسبت به شبکه نمایش خانگی به وجود آمده است، ساخت این مجموعه درصد ریسک‌پذیری بالایی داشت. این بی‌اعتمادی  کار همه ما را سخت می‌کند ؛ در این شرایط ما تلاش کردیم تا همه‌چیز خوب باشد و کار به خوبی به دست مردم برسد.

وی گفت: یک روز بیشتر به توزیع سریال باقی نمانده و امیدوارم فردا همه چیز بترکد! و بیش از آنجه که تصور داریم اتفاق بیافتد. من خیلی دعا کردم و همه خیلی دعا کنیم تا این اتفاق بیافتد.

وی اظهار داشت: در این میان فقط بحث ویلای من مطرح نیست و اگر این مجموعه از طرف مردم مورد استقبال قرار بگیرد، خیلی کار بزرگی در این مقطع انجام داده‌ایم و شبکه نمایش خانگی را دوباره احیا کرده‌ایم که از ما در تاریخ می‌ماند. ضمن اینکه در این کار وزارت ارشاد خیلی به ما کمک کردند . امیدوارم ویلای من بتواند فضای موجود را روتوش کند و همه چیز مانند قبل بشود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد