فرهاد آئیش در نقش سرپاس مختاری به کلاه پهلوی می آید بهمن 1391

فرهاد آئیش در نقش سرپاس مختاری به کلاه پهلوی می آید بهمن 1391

فرهاد آئیش در نقش سرپاس مختاری به کلاه پهلوی می آید بهمن 1391

به نقل از روابط عمومی کلاه پهلوی، در این قسمت مخاطبان شاهد آغاز حرکت های مقدماتی دولت پهلوی برای کشف حجاب خواهند بود. در ابتدای این قسمت ذبیح الله ـ با بازی مرحوم عباس امیری ـ از سفر مشهد بازمی گردد و طی دیدار با میرزا رضا، اطلاعاتی درباره قیام مردم مشهد در مسجد گوهرشاد و مخالفت علما با کشف حجاب به وی می دهد.
 
همچنین گروهی از زنان سامان نیز برای شرکت در «جشن کانون بانوان» به تهران می آیند و برای تهیه لباس مناسب برای جشن، به «مزون بلانش» می روند. شرکت در جشن کانون بانوان نیز حواشی و ماجراهایی را برای شخصیت های سریال به همراه می آورد.
 
در بخش دیگری از این قسمت مخاطبان شاهد رویارویی «شادی» و «فروغ» در مدرسه خواهند بود.
 
بر اساس این خبر، قسمت هجدهم سریال کلاه پهلوی جزو پُربازیگرترین بخش های این سریال است که با حضور دوباره «آنا نعمتی»،«نگین محسنی»، «نادیا دلدار گلچین»،« مسعود حجازی مهر»،«غلامرضا علی اکبری» در نقش محتشم السطنه اسفندیاری ،«رضا فیاضی» در نقش حکمت و «داریوش کاردان» در نقش جوانشیر همراه خواهد بود. همچنین از این قسمت بازی «شهره لرستانی» در نقش همسر جوانشیر، «فرهاد آییش» در نقش سرپاس مختاری، «کاظم افرندنیا» در نقش ماموری امنیتی به نام افراسیابی و «جمشید شاه محمدی» در نقش مستشارنیا پدر شادی همراه خواهد بود.
 
همزمان با پخش قسمت هجدهم، سومین مسابقه «یادداشت نویسی» برای این سریال نیز برگزار خواهد شد. علاقمندان می توانند برای شرکت در این مسابقه، اظهار نظر درباره سریال کلاه پهلوی و نیز مطالعه مطالب مختلف درباره این اثر، به سایت اختصاصی سریال به نشانی: www.kolahpahlavi.tv مراجعه کنند. این سریال در 54 قسمت به کارگردانی «سیدضیاءالدین دری» و به تهیه کنندگی«محمد رضا تخت کشیان» در شبکه یک سیما ساخته شده و پنج ماه از آغاز پخش آن می گذرد. پخش کلاه پهلوی تا پاییز سال آینده ادامه خواهد داشت./

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد