گفتگوی اختصاصی با مهوش صبر کن بهمن ماه 1391

گفتگوی اختصاصی با مهوش صبر کن بهمن ماه 1391

گفتگوی اختصاصی با مهوش صبر کن بهمن ماه 1391

مهوش صبر کن( بازیگر نقش همسر "رکن الدین عطار" در خصوص مجموعه "خاطرات مرد ناتمام") در گفتگو گفت: ایفای نقش در این مجموعه به من و همسرم پیشنهاد شد و با توجه یه اینکه در پروژه‌ای خاص فعال نبودیم و زیبایی قصه، ایفای نقش در آن را پذیرفتیم.

وی افزود: فضای فیلمنامه مجموعه "خاطرات مرد ناتمام" دارای قصه خاصی بود و در خانواده "رکن الدین عطار" عشق و کار در کنار یکدیگر اتفاق می افتد. 
صبرکن با اشاره به وقایع دهه 20 و ترور شاه ابراز داشت: بیشتر تمرکز این مجموعه روی مسائلی چون عشق، کار و صفای فضای خانواده های قدیمی می گذرد و در کنار آن اشاره ای نیز به وقایع دهه 20 و نیز ترور "شاه" دارند.
مهوش صبر کن و محمود پاک نیت
بازیگر مجموعه ماندگار "پس از باران" اظهار داشت: یکی از شاخصه های اصلی این سناریو، صمیمیت خانواده "رکن الدین عطار" بوده و اینکه درب منزل او به روی همه مردم باز است. 
وی تصریح کرد: من به عنوان همسر "رکن الدین عطار" و دیگران همیشه به طنز می گوییم که به طور دائم در این خانه برو بیا و صمیمیت در چهره همه موج می زند.
 صبرکن با اشاره به "هجوم فرهنگی" در بین مردم گفت: همه ما مشکلی برای خوردن و آشامیدن نداریم ولی به دلیل هجوم فرهنگی، عشق و محبت در دلهای مردم کمرنگ شده که امیدوارم با دیدن صمیمیت افراد این مجموعه و به یاد آن دوران بیشتر گرد هم آیند و خاطرات خود را زنده کنند. 

بازیگران سریال خاطرات مرد ناتمام


این پیشکسوت عرصه تئاتر با اشاره به بازی همسر خود (محمود پاک نیت) اظهار داشت: شاید خودخواهی به نظر آید ولی در حال حاضر چند سریال مثل "روزی روزگاری"، "پس از باران" و دو مجموعه دیگر از همسرم روی آنتن است ولی شخصیت و بازی او در نقش "رکن الدین عطار" بسیار خاص بوده و با وجود گریم متفاوت او، من به "محمود پاک نیت" وبازی اش افتخار می کنم. 
صبرکن در خصوص همکاری "صادق کرمیار" در مقام کارگردان تصریح کرد: برای اولین بار در مجموعه‌ای به کارگردانی "صادق کرمیار" حضور دارم و او در کنار کارگردانی در مقام یک رمان نویس از شخصیت صمیمی و قابل احترامی برخوردار است. 
وی ادامه داد: تیم "خاطرات مرد ناتمام" حدود شش ماه در کنار یکدیگر با صمیمیت کار کردند و معتقدم صمیمیت در کار به تیم پشت صحنه هم برمی گردد. 
وی خاطر نشان کرد: امیدوارم این مجموعه مورد توجه مخاطبان قرار گیرد و لطف و محبت اعضای خانواده های ایرانی مانند خانواده "رکن الدین عطار" بیش از پیش شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد