ساخت سری جدید "کلاه قرمزی" از نیمه بهمن ماه 1391

ساخت سری جدید

ساخت سری جدید "کلاه قرمزی" از نیمه بهمن ماه 1391

به نقل از روابط عمومی شبکه دو، علی زارعان مدیرگروه کودک و خردسال شبکه دو  درباره‌ی تفاوت سری جدید "کلاه قرمزی" که برای ایام نوروز تولید می‌شود، گفت :«کلاه قرمزی» همان فضای همیشگی را خواهد داشت.
وی همچنین با اشاره به ویژه‌برنامه‌های دهه فجر گفت: ایجاد یک فضای مفرح و شاد با توجه به مفاهیم عام دهه فجر از اهداف و اولویت‌های شبکه دو سیماست. یکی از این برنامه‌های محبوب که قرار است این روزها پخش شود، «هزار و شصت و شونزده» عمو پورنگ است.
وی در ادامه درباره‌ی برنامه‌ی «هزار و شصت و شونزده» داریوش فرضیایی گفت: این برنامه با حدود 93 درصد مخاطب توانسته است بین کودکان محبوبیت پیدا کند. محبوبیت این برنامه یک فرصت طلایی برای ارائه‌ی مناسب پیام‌های گوناگون و عمیق کردن محتوای برنامه است.
زارعان درباره‌ی سری جدید این برنامه که در ایام فجر هر روز پخش می‌شود، توضیح داد : در سری جدید قرار است از سبک (فلسفه برای کودک) نیز استفاده شود.
وی در ادامه با بیان اینکه «هزار و شصت‌ و شونزده» در این ایام ضمن ایجاد فضای شاد و مفرح به برخی از مفاهیم زیرساختی می‌پردازد، افزود: به عنوان مثال جدال همیشگی خیر و شر و توجه به خیر و نیکی و مقابله با شر و طاغوت، توجه ویژه و امید به آینده و همچنین دقت در شناخت تلاش پدر و مادرها به عنوان پیشتازان انقلاب، همچنین تقویت باور ملی و عشق به ایران از جمله مواردی است که به آن پرداخته خواهد شد و همگی در ویژه برنامه ی دهه فجر در برنامه «هزارو شصت و شونزده» مد نظر است.
زارعان در پایان گفت و گوی خود از آیتم های مختلفی برای برنامه هایی مثل «جمعه به جمعه» و «با ما بیا» خبر داده و گفت: نقاشی های کودکانه‌یی طراحی شده است که در دهه فجر پخش می شوند.
وی افزود: پخش برنامه‌ی «دس دسی» و «استاد همه چی دون» نیز در ایام فجر ادامه خواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد