امیر حسین رستمی: نقش سامان منفی تمام نمی شود بهمن ماه 1391

امیر حسین رستمی:  نقش سامان منفی تمام نمی شود بهمن ماه 1391

امیر حسین رستمی:  نقش سامان منفی تمام نمی شود بهمن ماه 1391

امیر حسین رستمی، بازیگر نقش سامان آزاد در سریال "دختران حوا"  به خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گفت: مهمترین ویژگی "دختران حوا" ملودرام و تلخ بودن این سریال بود.
وی افزود: مخاطب عام همواره من را در کارهای طنز دیده بود که حضور در "دختران حوا" یک چرخش 180 درجه ای بود و با سایر نقش هایم متفاوت بود.
رستمی تصریح کرد: ارتباط برقرار کردن با این نقش اوایل برایم سخت بود؛ نقش سامان آزاد را خیلی دوست داشتم به دلیل اینکه از نخستین کسانی بودم که به این پروژه پیوستم؛ سهیلی زاده برای انتخاب نقشهای مختلف تصمیم گیری را به خودم واگذار کرد و نقش سامان آزاد را انتخاب کردم.
این بازیگر تلویزیون بیان کرد: تعداد گونه هایی که می توان از طریق آنها قصه تعریف کرد کمتر از 100 قصه بوده و موضوع جابه جایی دختران یکی از این گونه ها است که قصه برایش تعریف شده و قابلیت این را داشت که در تعداد قسمتهای بسیاری به آن پرداخته شود.
وی اظهار داشت: قرار بود چندبار جای دختران عوض شود اما تعدادی از مسائل باعث شد در 30 قسمت به این موضوع پرداخته شود.
رستمی تصریح کرد: در سریال "دختران حوا" وجود بازیگران جوان در کنار بازیگران پیشکسوت باعث شد مخاطب خسته نشود و سریال را دنبال کند.
بازیگر نقش سامان ادامه داد: هیچوقت نقش منفی بازی نمی کنم که منفی تمام شوم اگر مخاطب احساس می کند نقش منفی بوده تنها به دلیل ریتم تند کار بوده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد