مهدی فخیم زاده بازی در سریالی را نیمه کاره گذاشت بهمن ماه 1391

مهدی فخیم زاده بازی در سریالی را نیمه کاره گذاشت بهمن ماه 1391

مهدی فخیم زاده بازی در سریالی را نیمه کاره گذاشت بهمن ماه 1391

مهدی فخیم زاده پس از یک هفته بازی در سریال «هفت سین» یدالله صمدی، نقشش را رها کرد و از این سریال رفت. «هفت سین» عنوان سریال نوروزی شبکه تهران است که چندی پیش به کارگردانی یدالله صمدی و تهیه کنندگی مجید سرسنگی در تهران کلید خورد. به گزارش ایسنا از جمله بازیگران این سریال مهدی فخیم زاده بود که پس از یک هفته تصویربرداری و رفتن مقابل دوربین، بنا به دلایلی با این سریال خداحافظی و نقشش را نیمه کاره رها کرد. در حال حاضر فردوس کاویانی به جای کاراکتر فخیم زاده در نظر گرفته شده است.

روابط عمومی شبکه تهران پیش از این از حضور فرامرز قریبیان و مهدی فخیم زاده در سریال نوروزی این شبکه خبر داده بود. این در حالی است که حضور این دو هنرمند به ویژه مهدی فخیم زاده به دلیل مشکلاتی که پیش آمد، با وجود یک هفته تصویربرداری منتفی شد.

در حال حاضر سیروس گرجستانی و فردوس کاویانی به عنوان دو نقش اصلی سریال، جایگزین این دو بازیگر می شوند. علاوه بر این، احتمال حضور رضا کیانیان نیز در «هفت سین» شبکه تهران می رفت که به نظر می رسد ایفای نقش او هم منتفی شد.

یدالله صمدی در حالی با این مسائل دست و پنجه نرم می کند که دو ماه بیشتر به شروع سال جدید نمانده است. حضور مهران رجبی، جواد عزتی، ستاره اسکندری، محسن افشانی، کیانوش گرامی و سمیرا حسن پور در این مجموعه قطعی شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد