انوشیروان ارجمند در بیمارستان بهمن ماه 1391

انوشیروان ارجمند در بیمارستان بهمن ماه 1391

انوشیروان ارجمند در بیمارستان بهمن ماه 1391

مردم او را علاوه بر بازی به یادماندنی‌اش در سریال امام علی (ع) و روزی روزگاری با فیلم‌هایی چون دوئل، قاعده بازی، دل نمک و قارچ سمی به خاطر سپرده‌اند.

شاید کمتر کسی بداند که انوشیروان ارجمند در ابتدای انقلاب اسلامی نشان هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دریافت کرده است و با وجود سال‌ها فعالیت در سینما و تلویزیون همچنان وفادار به تئاتر است و در این عرصه هم بارها موفق به دریافت جایزه بهترین کارگردانی و طراحی صحنه از جشنواره تئاتر فجر شده است.

انوشیروان ارجمند بتازگی بیست و دومین سال اجرای نمایش «خورشید کاروان» را به پایان رساند. این بازیگر در کنار کرامت رودساز، فرهاد بشارتی، اسدالله بابایی، مهدی امینی و... در این نمایش که با اقتباس از داستان مشهور دیر راهب به واقعه پس از عاشورا می‌پردازد، بازی کرده است. با او که دچار کسالت و بیماری شده است، گفت‌وگوی کوتاهی انجام دادیم.

آقای ارجمند گویا کسالتی دارید؟

بله، آلودگی هوا پایم را به بیمارستان باز کرده و ریه‌هایم عفونی شده است. مشغول بازی در نمایش «خورشید کاروان» در تالار اصلی برج آزادی بودم که این مشکل برایم به‌وجود آمد. چون محل اجرا در میدان آزادی، یکی از مناطق آلوده تهران بود، بالاخره روی ریه من تاثیر گذاشت.

اجرای تئاتر دچار وقفه شد؟

نه، آخرین شب اجرا این مشکل پیش آمد. حدود 150پله را بالا رفتم در این هوای سرد، دوستان هم تا توانستند ویروس‌هایشان را تقدیمم کردند!

تا چند روز باید بستری باشید؟

حدود سه ـ دو روز دیگر باید بیمارستان باشم. از طرفی هم باید هفته آینده سر فیلمبرداری کار جدیدم حاضر شوم؛ حالا نمی‌دانم...

با چه پروژه‌ای همکاری دارید؟

حالا بماند برای بعد.

چون مدت‌هاست که در فیلم جدیدی حاضر نشده‌اید، می‌خواستم بدانم که در جشنواره فیلم فجر امسال حضور دارید یا خیر.

از سینما دور نیستم، در فیلم «رستاخیز» (احمدرضا درویش) بازی داشتم که در جشنواره شرکت نکرد. یکی دو فیلم دیگر هم کار کرده‌ام، اما الان در این وضع نمی‌دانم که در جشنواره هست یا نه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد