«ویلای من» سوم بهمن ماه به فروش می‌رسد بهمن ماه 1391

«ویلای من» سوم بهمن ماه به فروش می‌رسد بهمن ماه 1391

«ویلای من» سوم بهمن ماه به فروش می‌رسد بهمن ماه 1391

مجموعه ویدئویی «ویلای من» به کارگردانی مهران مدیری از سوم بهمن ماه در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد.

این مجموعه دومین مجموعه ویدئویی است که از توسط مهران مدیری ساخته شده است. از جمله بازیگران این مجموعه می توان به مهران مدیری، سیامک انصاری، بروز ارجمند، کمند امیرسلیمانی، رابعه اسکویی، افسانه چهره آزاد، مهدی فقیهه از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

در خلاصه قسمت اول مجموعه «ویلای من» آمده است:

یک روز صبح مشکات مردی ثروتمند و صاحب یک ویلای بزرگ در کما فرو می‌رود. آلبرت سرپیشخدمت ویلا، پس از آن که از به هوش آمدن مشکات ناامید می‌شود به دنبال وکیلی می‌فرستد تا امور وصیتنامه او را رتق و فتق کند. از سوی دیگر ارسلان و هدایت دو مرد شکست خورده‌اند که در رستوران کار می‌کنند و مدام تحقیر می‌شوند. روزی وکیل مشکات به رستوران می‌آید و مدرکی را که مربوط به اموال مشکات می‌گردد جا می‌گذارد. ارسلان و هدایت مدرک را می‌یابند و تصمیم می‌گیرند با جعل سند ارسلان را به جای برادرزاده مشکات جا بزنند...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد