«هرکول» دواین جانسن، دنباله‌ دار می‌ شود بهمن ماه 1391

«هرکول» دواین جانسن، دنباله‌ دار می‌ شود بهمن ماه 1391

«هرکول» دواین جانسن، دنباله‌ دار می‌ شود بهمن ماه 1391

کمپانی پارامونت در شرایطی هشتم آگست سال 2014 را به عنوان زمان نمایش عمومی فیلم اعلام کرد،که هنوز کلید فیلمبرداری آن زده نشده است!

این اکشن ماجراجویانه و حماسی تاریخی، برای اواخر سال جاری میلادی جلوی دوربین می‌رود و دواین جانسن (راک) بازیگر اصلی آن است.

این قهرمان سابق دنیای کشتی، در این فیلم در نقش هرکول قهرمان افسانه‌ای و تاریخی دوران روم باستان بازی خواهد کرد.

بقیه بازیگران فیلم -که توسط برت راتنر کارگردانی خواهد شد- هنوز انتخاب نشده‌اند. این فیلم بر اساس قصه نوول گرافیکی «هرکول» ساخته می‌‌شود.این کتاب را استیو مور نوشته و در چند جلد منتشر شده است.

فیلمنامه فیلم را رایان کوندال بر اساس قصه کتاب مور نوشته است. این کتاب با نام «هرکول: جنگ‌های تراسبان» منتشر شده است.

کمپانی پارامونت با آن که هنوز این فیلم را تولید و آماده نمایش نکرده است، می‌گوید قسمت‌های بعدی آن را هم تهیه خواهد کرد.

در حالی که قرار است دواین جانسن در قسمت‌های بعدی فیلم هم در نقش هرکول بازی کند، احتمال تغییر کارگردان آن برای قسمت‌های جدید فیلم وجود دارد.

قصه نوول گرافیکی استیو مور بیشتر از حادثه‌پردازی، بر روی دنیای تاریک و تیره هرکول‌ها و متولوژی قهرمانان افسانه‌ای تاکید دارد.

قرار است «هرکول» برت راتنر هم ،حال و هوای تلخ قصه این نوول گرافیکی را حفظ کند.

«هرکول» جدید سینما در هشتم آگست سال 2014، یک هفته پس از اکران عمومی «نگهبانان کهکشان» -محصول کمپانی والت دیزنی- اکران خواهد شد.

اکشن علمی تخیلی کمپانی والت دیزنی، حال و هوای متفاوت از «هرکول» دارد و به همین خاطر، هم زمانی تقریبی نمایش عمومی این دو با هم، لطمه‌ای به فروش احتمالی آن نخواهد زد.

دواین جانسن قبل از این در فیلم‌های اکشن و تاریخی «شاه عقرب» و «مومیایی»، در نقش کاراکترهای دوران باستان و کهن ظاهر شده است و با این عالم بیگانه نیست.

او برای تابستان سال جاری میلادی قسمت ششم مجموعه فیلم اکشن و ماجراجویانه «سریع و آتشی» را در کنار وین دیزل به روی پرده سینماهای جهان می‌فرستد.

پیش‌بینی می‌شود این فیلم تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های فصل تابستان شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد